هتل های روسیه

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 4
باردید دیروز : 6
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 1626
بازدید سال : 4762
بازدید کلی : 121659

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 5 بهمن 1395
نظرات

هتل پولمن سوچی روسیه star.gifPullman Sochi hotelstar.gifstar.gifstar.gifstar.gif

هتل 5 ستاره پولمن سوچی یكی از هتل های مدرن و زیبای سوچی است. این هتل پنج ستاره در مرکز سوچی و در نزدیکی سالن کنسرت Festivalny و فرودگاه بین المللی Alde و تا 2 کیلومتری ایستگاه قطار واقع شده است و فاصله این مکانها به این هتل باعث شده که هتل پولمن را به بهترین هتل های شهر سوچی تبدیل کند . این هتل دارای یک ساحل اختصاصی می باشد هتل پولمن سوچیدر مجموع 150 اتاق دارد .اتاقهای این هتل خیلی زیبا و لوکس می باشند و اتاق های مجلل این هتل دارای بالکن، گاوصندوق، یخچال، تلوزیون LCD ، تخت های King Size و بعضی از آنها دارای دید به دریا هستند و دارای امکانات خاصی می باشد که عبارتند از :سونا، اینترنت رایگان، استخر سرپوشیده، اسپا حمام تركی و ماساژ، باشگاه بدنسازی، بار، رستوران، خشك شویی، سرویس چای و قهوه، امكانات برای افراد معلول، مینی بار و … می باشد و بعد از یک روز گردش میتونید برای رفع خستگی به رستوران های مجهز این هتل مراجعه کنید.از دیگر امکانات هتل پولمن سوچی باید به رستوران ها و کافه/بارهای متنوع آن اشاره کرد که با منویی بین المللی از مهمانان تور روسیه پذیرایی می کنند. همچنین دسترسی به شبکه اینترنت پرسرعت به صورت رایگان در تمام بخش های هتل ممکن است. برای کسانی که برای تجارت و کار به سوچی سفر کرده اند، اتاق های جلسه و سالن همایش مجهز تدارک دیده شده است. همچنین، هتل پولمن سوچی با ارائه خدمات مترجم همراه و فکس و ارسال بسته پستی، می تواند مسافران کاری را در سفرشان کمک کند. به علاوه، افراد با معلولیت جسمانی خاص می توانند از اتاق های ویژه و خدمات مخصوص معلولین در این هتل بهره ببرند.هتل پولمن سوچیهم برای مسافران تفریحی تور روسیه و هم برای تجاری که به سوچی سفر کرده اند جای مناسبی است. امکانات تفریحی و رفاهی زیادی در این هتل  در نظر گرفته شده است. استخر مخصوص کودکان، فضای بازی آزاد و سرپوشیده نیز برای آنها تعبیه شده است. برای کودکان خردسال و نوزادان ، خدمات نگهداری از کودک ارائه می شود.

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس  حاصل فرمایید.

هتل حیات ریجنسی سوچی روسیه

هتل حیات ریجنسی سوچی روسیه هتلی است 5 ستاره در قلب شهر سوچی روسیه که بسیار مجلل و شیک می باشد. این هتل زیبا در مرکز شهر واقع شده است به همین منظور سالانه گردشگران تور روسیه زیادی در این هتل اقامت می کنند.

امکانات هتل حیات ریجنسی سوچی روسیه :

هتل حیات ریجنسی سوچی دارای 14 طبقه و 198 اتاق می باشد. اتاق های این هتل 5ستاره و لوکس دارای بالکن با دید به دریا و فضای نشیمن می باشند و اتاق ها شیک و زیبا بوده و در هر اتاقی یخچال ، تلویزیون LCD ، وای فای ، قهوه ساز و ... وجود دارد. در رستوران هتل حیات ریجنسی سوچی روسیه انواع غذاهای قفقازی ، روسی و اروپایی برای گردشگران تور روسیه طبخ می شود. از دیگر امکانات هتل مینی بار ، سونا ، میز پینگ پنگ و بیلیارد ، ماساژ و ....می توان اشاره کرد. هتل حیات ریجنسی تا باغ گیاه شناسی سوچی کمتر از 15 دقیقه فاصله دارد.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل نمایید.

 

هتل کورینتیا روسیه Hotel Kvryntya Russia

هتل کورینتیا روسیه یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستاره روسیه میباشد که یک نمای با شکوه و بسیار زیبا دارد و در خیابان نوسکی پراسپکت واقع شده و 22 دقیقه پیاده از ایستگاه مترو مایاکوفسکی فاصله دارد. هتل کورینتیا روسیه علاوه بر اینکه با ساختمان خیره کننده سرشار از هنر و زیبایی خود مرکز توجه بسیاری از هنردوستان است ، با قرار گرفتن در منطقه  Tsentralny بهترین انتخاب برای مسافران علاقه مند به موزه ، پیاده رویهای شهری و فرهنگ است . این هتل زیبا دارای 388 اتاق مجلل و راحت است که با امکانات کافی آماده ی پذیرایی از میمانان تور روسیه میباشد.

امکانات هتل کورینتیا روسیه:

اینترنت رایگان،پارکینگ،ترانسفر فرودگاهی،سیستم گرمایش،سیستم تهویه مطبوع،سالن آرایش و زیبایی،اتاق جلسات و ضیافت،رستوران،بار،پذیرش 24 ساعته،مرکز تناسب اندام،خدمات گردشگری،خدمات خشکشویی و لباسشویی و ... میباشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس  حاصل فرمایید.

هتل گرند یوروپ بلموند روسیه  Grand Hotel  Europe Russia

هتل گرند یوروپ بلموند روسیه یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستاره روسیه میباشد که در موقعیت مرکزی فوق العاده ای از سنت پیترزبورگ واقع شده است. در نزدیکی این هتل  اماکن دیدنی،تئاترها و موزه های متعددی از جمله میدان هنرو کاخ زمستانی سابق تزار وجود دارند.طیف گسترده ای از فروشگاه ها،تریاها و کافه ها در خیابان معروف نوسکی در دسترس مسافرین تور روسیه قرار دارد که می توانید لحظات به یادماندنی را در این مکان ها تجربه نمایید. هتل گرند یوروپ بلموند روسیه دارای ۳۰۱ اتاق مجهز و زیبا با امکانات مناسب در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

امکانات هتل گرند یوروپ بلموند روسیه:

رستوران،کافی شاپ،استخر،مرکز تناسب اندام،اینترنت،پارکینگ،فروشگاه،سیستم گرمایشی،امکانات برای مهمانان دارای ناتوانی جنسی و ... میباشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های  روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل راشین سیزن سوچی  Season Rashin hotel Sochi

هتل راشین سیزن سوچی روسیه که یکی از هتل های 5 ستاره روسیه می باشد،دارای بالاترین  استانداردهای بین المللی و از بهترین و لوکس ترین هتل های سوچی روسیه است.این هتل در محل پارک المپیک سوچی واقع شده و فاصله آن تا فرودگاه سوچی 10 کیلومتر می باشد.این هتل به دلیل خدمات و امکاناتی با درجه کیفی بسیار بالا هموارهه مورد استقبال مسافران تور روسیه بوده است.هتل راشین سیزن سوچی روسیه دارای 2000 اتاق است که چشم انداز بسیار زیبایی دارند.هتل راشین سیزن سوچی روسیه دارای رستورانی شیک به نام Dyagilevv می باشد که با ظرفیت 180 صندلی و طبخ انواع غذاهای سنتی و اروپایی، آماده پذیرایی و خدمت رسانی به مسافران تور روسیه نوروز 96 می باشد.همچنین میهمانان تور روسیه می توانند از ماساژ و سونا  هتل نیز استفاده نموده و اوقات خوب و لذت بخشی را تجربه نمایند.

امکانات هتل راشین سیزن سوچی روسیه:

اینترنت پرسرعت بی سیم، هاکی، اسپا و ماساژ، سونا و حمام ترکی، اجاره دوچرخه، استخر سرپوشیده، صرافی، رستوران، سالن زیبایی، بدنسازی، رستوران بوفه و بار، فروشگاه، خدمات نگهداری از کودک، خشکشویی، سیستم تهویه مطبوع بسیار مدرن و...از جمله امکانات رفاهی هتل راشین سیزن سوچی روسیه می باشند که گردشگران تور روسیه می توانند از آنها بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس  حاصل فرمایید.

تور روسیه نوروز 96

 



 



تعداد بازدید از این مطلب: 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود